dijous, 3 de desembre del 2009

Com gotes d'un oceà i altres haikús improvitzats...


Haikús - blocaires (I)
I
Travessa un immens camp de blat
i en l'infinit,
potser en l'horitzó
veurem des d'on neixen tots els somnis.
II
Cerco una sortida digna
després del naufragi.
Mossega una poma com un bocí de vida.
Frueix d'aquest instant efímer com un oasi.

III
Collonades antigues
foren vistes en tristos periòdics;
perfum d'antigues vides,
venedors de mentides.

IV
He fruït del teu bàlsam
com gotes d'un oceà.
Il·lumina'm com un mandala.
Deixa'm anar mar enllà.


**
Aquests són uns versos improvitzats
que vaig decidir escriure
tot jugant amb el nom
d'alguns blocs.

I qui sap, potser
torno a repetir-ho amb el nom d'altres blocs
perquè francament
hi ha noms de blocs que m'inspiren molt.

2 comentaris:

  1. Oooohhh! Gabriel! Quina bonica sorpresa aquesta.
    Es clar, jo segueixo el teu altre bloc i em perdo aquestes precioses composicions.
    Ara mateix et segueixo per aquí. No vull que em torni a passar.
    Gràcies, gràcies, gràcies un preciós detall el teu!.
    Bona setmana.
    =)))

    ResponElimina
  2. fantàstic, està molt bé i em dóna un parell d'idees

    ResponElimina