dimecres, 10 de juny del 2009

Avui fa un any...


Just avui fa un any em trobava apunt d'anar a la tertúlia - presentació de novetats que l'A.J.E.L.C. havia preparat amb els seus associats i associades.
Aquella tertúlia - trobada la vàrem fer en una de les sales d'actes de l'Ateneu Barcelonès. L'experiència va quedar recollida en un dels primers post que vaig escriure pel blog Nàufrag i Obrer...
http://naufragiobrer.blogspot.com/2008/06/una-presentaci.html
Havia de parlar del petit recull de contes i també de poemes que m'havíem d'editar la gent del Grup Senar i aprofitava la xerrada per parlar de l'autoedició o coedició. Fa dos anys que em vaig topar amb aquesta gent, fa un any que s'haurien hagut d'editar els dos llibres i fa mig any que l'editorial va fer aigües per totes bandes i evidentment els llibres no es van editar. Mig any després de consultes, reunions i molts dubtes amb els afectats, el proper dia 20 de juny farem una nova i última reunió per acabar d'aglutinar en una sola plataforma tots els afectats. Des de llavors he intentat girar full en la meva vida literària i gairebé ho estic aconseguint però us puc dir que encara pateixo les conseqüències del naufragi del grup editorial esmentat.
En el seu dia també me'n vaig fer ressò en algun que altre post del bloc de Nàufrag i Obrer...però sobretot en el següent post:
http://naufragiobrer.blogspot.com/2008/12/una-fruita-corcada-grup-senar.html
Recordo que fa un any hi havia una companya de l'Associació que apart d'haver publicat un conte infantil, ens parlava d'una novel·la i que no sabia quan sortiria publicada. Les casualitats han fet que just avui torni anar a una presentació. Tot oblidant el meu naufragi editorial m'alegro moltíssim que una companya de l'Associació pugui presentar la seva novel·la i ho pugui fer sense problemes, amb la il·lusió d'aquell qui comença.
La novel·la és "Arran de l'Ebre" de Cinta Arasa i el llibre està editat per Aeditors.
Des d'aquí li desitjo molta sort!
Els temps té a vegades curioses casualitats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada